Jeden z największych e-commerce’ów ze Skandynawii wkrótce w Polsce. W ofercie znajdziemy największe znane marki oraz m.in. produkty skandynawskie
Już wkrótce na polskim rynku zadebiutuje sklep internetowy coolshop.pl, jeden z liderów skandynawskiego rynku e-commerce, obecny w ⅓ krajów Europy, który obsługuje 2 miliony stałych klientów. Oferuje bez subskrypcji i w niskich cenach szeroki asortyment niemal 45 tys. artykułów największych znanych marek, a także licencjonowanych produktów, w tym duńskich, szwedzkich i norweskich firm, zgodnych z duchem skandynawskiej filozofii.
2024-07-29, 10:07

W ciągu ostatnich pięciu lat Coolshop niemal trzykrotnie zwiększył swoje przychody – z 357,2 mln zł w 2019 r. do prawie 1 mld zł w 2023 r. W tym samym czasie ponad 3,5-krotnie powiększył również kapitał własny, którego wartość w ostatnim roku rozliczeniowym osiągnęła 106 mln zł. W minionych pięciu latach firma poczyniła inwestycje w nieruchomości i sprzęt na poziomie 70 mln zł, z czego 30 mln zł zainwestowała tylko w ubiegłym roku. Oprócz sklepu internetowego w niektórych krajach marka prowadzi również sklepy stacjonarne, m.in. w Norwegii i Szwecji.

 

Coolshop cześcią grupy Cool Group

Sklep internetowy Coolshop, założony w Danii w 2002 r. w garażu przez zafascynowanych nowymi technologiami braci Marka i Mike’a Nielsenów, jest częścią grupy Cool Group, skupiającej 18 firm i organizacji oraz 800 pracowników z 8 branż, działających w 14 krajach. Grupa inwestuje w handel detaliczny, modę, technologię, innowacje biznesowe, produkty spożywcze oraz doświadczenie podróżowania – zarówno w celach wypoczynkowych, jak i rozwoju zawodowego.

 

Czołowy sklep internetowy z Skandynawii

Obecnie Coolshop jest jednym z liderów skandynawskiego rynku e-commerce i cały czas dynamicznie się rozwija. Działa na 9 rynkach obejmujących ⅓ Europy, obsługując 2 miliony stałych klientów. Wkrótce do obszarów jego działalności dołączy Polska, a konsumenci znad Wisły na coolshop.pl będą mogli wybierać spośród niemal 45 tys. produktów bez subskrypcji, czyli konieczności opłacania abonamentu w celu uzyskania zniżek czy dostępu do dodatkowych usług.

Polski oddział Coolshop wraz z lokalnym zespołem prowadzi Andrzej Rzym. Wcześniej przez wiele lat był związany był z duńską firmą Dangaard Group, gdzie z sukcesami budował zespół firmy w Polsce oraz zarządzał rozwojem sprzedaży zagranicznej, odpowiadając za relacje z klientami na całym świecie.

 

Wizja połączona z odpowiedzialnością społeczną

Pragniemy nieustannie się rozwijać, dlatego bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią – mówi Mark, Nielsen, prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool GroupCoolshop to podstawa naszej działalności i jesteśmy niezwykle dumni z bycia częścią grupy wielu świetnych firm. Jednak biznes, a co za tym idzie pieniądze, stają się cenne dopiero wtedy, gdy wydajesz je na innych. Dlatego warto też wspomnieć o naszej fundacji CoolUnite, która pomaga chorym i bezbronnym dzieciom.

Fundacja CoolUnite prowadzi specjalny fundusz charytatywny i wspiera dzieci dotknięte chorobami, m.in. w hospicjach czy ośrodkach wypoczynkowych dla dzieci chorych, zapewniając im lepsze doświadczenia i przyczyniając się do poprawy ich codziennego życia. Współpracuje z innymi organizacjami pomocowymi, władzami publicznymi i firmami, które mają ten sam cel. Ponadto od 2010 r. Cool Group organizuje wyścig samochodowy Cool Car Race, w którym biorą udział unikalne sportowe samochody, a zysk z wpłat uczestników w całości przeznaczony jest na rzecz CoolUnite. Rekordowa kwota zebrana podczas jednej edycji wyniosła niemal 1,5 mln zł.

 

Podane w komunikacie kwoty zostały przeliczone z duńskich koron na złotówki według kursu NBP 0,57 z dnia 5 lipca 2024 r.

KONTAKT / AUTOR
Anna Czajka-Kalinowska
ROCKET SCIENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
691476903
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.